Post by gersballcomhalffreel on Mar 6, 2022 20:24:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shooting Ball ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shooting Ball IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Shooting Ball 2022 version ▞▞▞
Shooting Ball Спортивные игры ineo
Meget sjovt og spændende! Jeg nyder dette spil, fordi det giver mig chancen for at få alle vinkelbillederne ned, så når jeg spiller i billardklubben.
Virkelig sjovt
Kun spillet få gange indtil videre så godt
Fantastisk spil holder dig på tæerne
KONSTANTE ANNONCER, FORFÆRDELIGT!!! MIDT I ET SPIL FÅR DU POP UP-ANNONCER... HELT USPILEGENDE !!!!
Lær tysk - lytte og snakke Læring tylp
Sjovt lille spil. Du kan let tabe 30 minutter, men det skal være lidt mere udfordrende, mens det fortsætter, og også spille mod andre. Men stadig hyggeligt
Den er godkendt
Annoncer, annoncer og flere annoncer, jeg forstår, at du skal tjene penge, men for helvede, du går overbord, en annonce bogstaveligt talt hvert 30. sekund. Bedre ting at gøre med min tid end konstant at springe annoncer over.
Forfærdeligt. Sikke et kedeligt spil, og cue power baren betjenes ofte ved et uheld, når cue er ved siden af. Forfærdeligt.
Kedelig. Det er alt, hvad jeg kan sige. Hvis du vil have et godt billardspil mod rigtige mennesker og ingen irriterende reklamer hver runde, så spil 8 Ball Pool.
Shooting Ball ખેલ કૂદ cbjh
Mængden af annoncer er bare absurd, efter hvert spil er der en annonce...den er kort, men stadig så irriterende. Løs dette problem ... ellers fedt spil
Irriterende er den bedste måde at beskrive dette spil på. Efter HVER niveau er der en annonce, som du ikke kan springe over. For at gøre tingene værre, slukker den også for din Spotify, efter du har lukket annoncen. Hvis disse annoncer ikke var her, er dette faktisk et rigtig sjovt spil.
Frygteligt for mange annoncer kan ikke engang spille spillet ordentligt
Ikke for dem med dårligt syn
Fantastisk spil, gode visuelle effekter, til mange annoncer burde have multi-player, så du kan spille venner eller mennesker online...ellers ville jeg have givet en ⭐ for færre tilføjelser og en ⭐ for multi-player...🙂
Spil, mens sjov er for gentagne. Består af blot at stikke tilfældige bolde i lommen. Selvom jeg forstår behovet for reklamer, er dem i dette spil bare alt for lange.
Fantastisk læringsværktøj
Godt spil, jeg elsker det, men for mange reklamer håber jeg i fremtiden, at det bliver bedre, ty
Ligesom spillet. Har for mange LANGE annoncer.
Der er mange tilføjelser til at slå WiFi fra, hvis du vil spille
Det er et godt spil. Jeg forstår, at du har brug for annoncer, men på dette niveau er det for meget. Jeg sletter den
Jeg kan godt lide spillet, reklamen stinker. Hvad er formålet med at låse op for forskellige signaler, hvis de opnår det samme som den mest basale? Det ser bare ud til, at jeg ikke arbejder hen imod noget. Afinstallerer.
Det er et helvede af reklamer! Trist. Det er et fantastisk spil, men annoncer er for meget. Når du er færdig med en skærm, hvis du vil genstarte den, du spiller, efter alt annoncer.
Kan ikke lide annoncer
Fremragende app til hjemmet 🏠 og familien sammen, bringer glæde, fred og kærlighed. Kom bedst sammen for familien og tilskynder til effektiv kommunikation.
Dejligt spil
Meget interessant spil, men jeg har brug for at oprette forbindelse til mine venner på facebook for at spille
Godt spil
Jeg kan godt lide spillet, men det bliver ved med at fryse, hvis du afslutter en ramme på den hvide hånd, og du skal tvinge tæt på for at eeset spillet. Skal fejlen rettes, når du passerer rammen, og den registrerer ikke gevinsten.
Fantastisk spil, lær vinklerne ved at skyde, prøv at blive en bedre poolspiller.
Fremragende grafik og realistiske effekter på boldens retning/styrke
Det er ok, men ingen mulighed for at spille andre mennesker lad os det ned.
Shooting Ball Sport dsd
Det er ok, men hvis du mister dine fremskridt, skal du starte fra begyndelsen igen. Der er ingen måde at gemme på tværs af enheder eller Facebook.