Post by gersballcomhalffreel on Mar 6, 2022 20:57:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Write It! Japanese ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Write It! Japanese IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt goud ▞▞▞
▞▞▞ Write It! Japanese 2022 version ▞▞▞
De app is echt goed en heeft me veel geholpen, maar het dwingt je om te schrijven zoals de getoonde tutorial. Je kunt え bijvoorbeeld eigenlijk op 2 manieren schrijven. Je kunt beginnen met het grote bochtige gedeelte of het hoofd-dash gedeelte. Ik schreef dit altijd vanuit het grote ronde gedeelte in plaats van het hoofd-dash gedeelte en vind dit een beetje irritant. Verbeter de patroonherkenning om dit probleem op te lossen (waarschijnlijk)
Eerlijk gezegd geweldig als je de romanji kent, maar je moet kata en hira op geluid leren. Helpt de karakters te onthouden. Mijn enige probleem is dat de spraakaudio inconsistent is in volume en dat ik haar niet kan verstaan. Dit is zeer merkbaar bij het doen van tests voor zoals しen じ waar volume er echt toe doet. Soms is het erg luid en duidelijk, andere keren is het laag en onhoorbaar, waardoor het ook erg moeilijk is om te reageren. Misschien is het door het ontwerp.
Ik vind het geweldig hoe het je leert hoe je Japanse Hirigana EN Katakana-personages correct schrijft! Terwijl je je ook de geluiden leert die ze heel effectief maken! Dit hielp me om de Katakana-personages binnen een week te onthouden, wat geweldig is! Geweldige app
Het is een goede manier om spiergeheugen te ontwikkelen/de volgorde van slagen te leren. Ik vind de volgorde van de lessen echter buitengewoon vervelend omdat het niet compatibel is met andere apps. Het leert de dakuten en handaguten (ook bekend als "stemhebbend") met de gewone hiragana. Erg frustrerend als het makkelijker zou zijn om eerst gewone hiragana te leren, andere apps doen dit niet. Als gevolg hiervan kan ik niet oefenen met het schrijven van de gewone hiragana die ik aan het onthouden ben, omdat ik de stem moet onthouden voordat ik klaar ben
Geweldige app om je te leren hoe je kana-tekens schrijft. Ik wou dat de app een donkere modus had.
op
Geweldige ervaring, behalve dat ik een modus zou willen om alles wat tot nu toe is geleerd te testen.
Simpel en handig Hiragana en Katakana leren. 👌
Ik vind de app leuk, hoewel je ook de moeilijkere Japanse letters krijgt en daar ben ik geen voorstander van.
Deze app is saai als de hel. Het is repetitief en zorgt ervoor dat het aanvoelt als een hele klus. Bedenk interessantere manieren om te oefenen
Write It! Japanese 教育 pxvy
Geweldige app om te beginnen met schrijven.
Het zou een geweldige app zijn, maar het heeft wat problemen met de advertenties. Er is nu een manier om enkele advertenties te sluiten. Ik kan het dus niet gebruiken.
Om te beginnen was het in het begin leuk, maar toen ik probeerde te oefenen voor de test, deed ik alleen "A". Toen deed ik wat er stond en tikte om door te gaan. Nou, raad eens, ik kwam niet verder, dus ik zat voor altijd vast op "A". Dus corrigeer dat alstublieft en ik wil mijn eigen handschrift zien en ik wil proberen mijn eigen handschrift te verbeteren. Hoe dan ook, als je die problemen zou oplossen, zou ik het veel leuker vinden.
Dreamwalker: Never Fall Asleep Авантуристичке nyco
Het werkt niet. Ik weet niet waarom.
deze app is echt makkelijk te gebruiken heb nog geen problemen ondervonden. omdat het een gratis app is, is het behoorlijk verbazingwekkend.
De eerdere versie was gemakkelijker te navigeren en de nieuwe leest sommige streken niet goed
Opent niet
Te traag op mijn Galaxy S4
deze app heeft me echt geholpen bij het oefenen met schrijven en onthouden van hiragana en katakana, ik denk dat dit een app is die je moet hebben voor Japanse taalleerders
Write It! Japanese Educaționale spub
dit is geweldig. om Japans te leren, is het het gemakkelijkst om de karakters te leren en vervolgens de woorden, dit maakt het leren van de karakters gemakkelijk. MAAK EEN SCHRIJF HET CHINEES Bewerken: op mijn ipad is er een optie om alles wat je hebt geleerd te herzien of alles te herzien. Die optie is niet beschikbaar op Android. Dus ik heb wat sterren genomen
was er dol op, maar sinds de laatste update opent het alleen een leeg scherm en ik kan het niet gebruiken.
Een eenvoudige app die ons toch leert om tegelijkertijd te schrijven, lezen en luisteren... hoewel het schrijven een aantal reparaties kan uitvoeren, omdat er veel manieren zijn om de karakters te schrijven en soms wordt het ook niet geaccepteerd, zelfs als ik de volgorde volg
Ik geef je alleen maar een mening dat als je een volledige, aparte Japanse alfabettenkaart in dit spel had, ik je zeker een 5-sterrenbeoordeling zou geven, behalve dit. Ik heb geen klagen over dit spel, dus ga alsjeblieft nog een keer door mijn mening alsjeblieft
Voeg de optie toe om dakuten en handakuten uit lessen en beoordelingen te verwijderen en ik geef het vijf sterren. Deze heb je echt niet nodig.
Ik ben een beginner met Japans. Ik gebruik deze app samen met andere bronnen (schoolboeken, YouTube, HelloTalk, flashcards, enz.) En het helpt bij het beoordelen. De gratis versie is prima om te oefenen met het luisteren naar de geluiden. De betaalde versie maakt het mogelijk om een meer gerandomiseerde en enigszins aanpasbare test te hebben. Ik heb het net doorgenomen en het stelt je in staat een beetje meer "uit de context" te leren en te beoordelen. De strakheid die het vereist bij het schrijven kan vervelend zijn.
Write It! Japanese கல்வி hnxv
Ideaal om de karakters te leren. Een ding dat ik zou willen, is een manier of modus om gewoon te oefenen met het steeds opnieuw schrijven van hetzelfde personage. Misschien een score geven over hoe nauwkeurig u het personage volgt / schrijft. Gewoon om het spiergeheugen binnen te krijgen voor het schrijven van de karakters met de juiste streken. Ik denk dat dat me enorm zou helpen en een mooie aanvulling zou kunnen zijn voor alle talen. Maar nog steeds erg leuk, ik hou van de korte lessen, zodat ik sessies kan hebben zo lang ik wil. Blijf verbeteren.
Het is goed en alles behalve eh. Ik onthoud sneller met anki
Het is een geweldige app om Japans te leren! Maar ik irriteer me er behoorlijk aan hoe ik het purrrrrrrrfect moet schrijven. Daardoor werd mijn buikpijn tijdens het schrijven erger. (LOLL xD) Ik hoop dat je iets doet met de 'purrrrrfectie' van het schrijven.
Goede app om te leren: 3 Arigatougozaimasita!
Dit helpt echt! Echt een aanrader voor japanse hiragana te schrijven .
Het is erg handig, maar ik kan blijkbaar niet alle personages samen bekijken, maar alleen die in de les. Als ik alle hiragana-symbolen samen zou kunnen bekijken (hetzelfde geldt voor katakana), zou het nog beter zijn dan het nu is
Vrij eenvoudig, mooie gebruikersinterface en gemakkelijk te leren karakters en herinneringen.
Ik ben dol op deze app. In feite is dit de eerste keer dat ik naast CODm een applicatie heb gekocht/geabonneerd. Dank u! Dit is echt handig! Hopelijk voegen ze binnenkort Kanji toe!